Livrare
Citește informații despre metodele de livrare, urmărirea coletelor și timpul estimat de livrare. Descoperă cum să gestionezi livrările, întârzierile sau schimbarea adresei de livrare.
24 articole
Timpul necesar livrării produselor Faunus Plant la destinatarCât durează livrarea produselor?
Metodele de livrare disponibileAflă opțiunile de livrare disponibile
Urmărirea coletului după expediereCum poți urmări coletul tău pas cu pas?
Setarea unei adrese diferite de livrareAflă cum setezi o altă adresă pentru livrare
Mod de acțiune în cazul în care livrarea întârzieColetul întârzie? Uite ce poți face
Livrarea gratuitaCum poți beneficia de livrare gratuită?
Adăugarea de instrucțiuni speciale pentru livrareAflă cum poți lăsa instrucțiuni pentru livrarea coletului
Colaborarea Faunus Plant cu firmele de curieratDescoperă cu ce firme de curierat lucrăm
Livrări internaționaleAflă despre livrările internaționale
Comunicarea în cazul în care produsul ajunge deterioratProdusul a ajuns deteriorat? Află ce poți face
Livrarea coletului, în cazul în care nu ești găsit acasă de către curierNu ai fost acasă când a venit curierul? Ce poți face în acest caz?
Ambalarea si protecția produselor pentru o livrare sigurăCum protejăm produsele pentru o livrare sigură?
Raportarea unui colet pierdutColetul tău s-a pierdut? Vezi cum îl poți raporta rapid
Taxe de livrare aplicate comenzilor taleCe taxe de livrare se aplică comenzilor tale?
Primirea notificărilor legate de stadiul livrăriiVezi cum poți primi notificări despre fiecare etapă a livrării
Cum funcționează livrarea la easybox / lockerCum funcționează livrarea prin easybox de la Sameday, FANbox de la FAN Courier, SHIP and GO Cargus
Cum ridic comenzile de la easybox / lockerCum ridici comenzile de la locker?
Timp disponibil pentru a ridica o comandă de la easybox / lockerÎn cât timp poți ridica comanda de la locker?
Ce se întâmplă dacă nu ridic comanda de la easybox / lockerNu ai ridicat comanda? Află ce se întâmplă
Ce fac dacă POS-ul easybox / locker nu funcționeazăNu funcționează POS-ul? Află ce poți face
Am primit coletul altui client în easybox / lockerAi primit coletul altui client? Ce este de făcut?
Coletul mi-a fost livrat într-un alt easybox / lockerColetul a fost livrat în alt locker. Cum procedezi?
Lockerul / easybox-ul este golLockerul este gol? Află ce trebuie să faci în acest caz
La easybox / locker se afișează mesajul “PIN invalid”Ce trebuie să faci dacă îți apare PIN invalid la locker?