Vine Moșul cu reduceri de până la 50% la toate produsele. Alege cadourile

Descoperă gama noastră de remedii naturiste cu tradiție. Vezi Produsele

Lockerul / easybox-ul este gol

Lockerul este gol? Află ce trebuie să faci în acest caz

Actualizat cu mai mult de o lună în urmă

Ai primit notificarea că pachetul a ajuns la easybox, însă totuși lockerul este gol?

Nu te îngrijora! Ia legătura cu suportul. Detaliile de contact sunt disponibile pe ecranul POS-ului sau pe site-ul partenerului la secțiunea „Suport online”.

Trebuie să ai la îndemână detaliile comenzii și numărul easybox-ului / locker-ului în care a fost livrat coletul.

 


Nu ai găsit ce căutai?

Ajută-ne să îmbunătățim acest articol completând un scurt chestionar de 4 întrebări. Feedbackul tău ne ajută să oferim răspunsuri mai clare și utile.

Contactează-ne

Serviciul Relații cu Clienții
Suport online

Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.

Telefon

Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.

+40 (371) - 231 - 902
Email

Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.