Lockerul / easybox-ul este gol
Lockerul este gol? Află ce trebuie să faci în acest caz
Actualizat cu mai mult de o lună în urmă
Ai primit notificarea că pachetul a ajuns la easybox, însă totuși lockerul este gol?
Nu te îngrijora! Ia legătura cu suportul. Detaliile de contact sunt disponibile pe ecranul POS-ului sau pe site-ul partenerului la secțiunea „Suport online”.
Trebuie să ai la îndemână detaliile comenzii și numărul easybox-ului / locker-ului în care a fost livrat coletul.
Contactează-ne
Serviciul Relații cu Clienții
Luni - Vineri, de la 10:00 la 15:00
Suport online
Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.
Telefon
Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.
Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.