🎁 Până la 25% reducere la top produse şi pachete. Profită acum!

🎁 Comandă și câștigă premii de peste 3000 lei la Tombola Sănătății!

🎁 Transport GRATUIT la comenzi peste 99 Lei și Bitter 30 Plante Cadou la comenzi peste 249 Lei!

Coșul dvs. este gol

Întrebări frecvente

Întrebări referitoare la Faunus Plant

Cum pot afla mai multe detalii despre Faunus Plant?

Dacă dorești să afli mai multe informații despre noi, te așteptăm pe site-ul nostru unde poți accesa pagina „Despre noi”. 

Sunt naturale 100% produsele Faunus Plant?

Produsele noastre sunt obținute prin prelucrare manuală doar din plante din flora spontană. Ele sunt 100 % naturale și alese cu cea mai mare grijă.

Pentru a putea fi păstrate fără probleme la temperatura camerei (sau pentru extinderea termenului de valabilitate), unele produse (precum siropurile) conțin o cantitate minimă de conservanți.

Ce înseamnă „prelucrare manuală”?

Plantele sunt recoltate manual din flora spontană a munților Apuseni (în cea mai mare parte). După culegerea acestora, sunt selectate și procesate manual pentru a fi incluse în toate produsele noastre. Urmăm rețete tradiționale pentru a doza optim beneficiile fiecărei plante medicinale. 

Întrebări referitoare la produse

Nu știu ce produs este potrivit pentru mine. Aveți un specialist care îmi poate oferi recomandări pentru afecțiunile mele?

Pentru a identifica remediul potrivit, oferim trei posibilități accesibile:

1. Pe site-ul nostru poți căuta produse în funcție de afecțiunea de care suferi, din secțiunea cu același nume -  Afecțiuni.

2. O altă variantă pentru a afla care sunt produsele potrivite nevoilor tale este să parcurgi un simplu chestionar și să răspunzi la câteva întrebări. La finalul acestuia, îți vor fi recomandate cele mai bune produse pentru afecțiunea ta. 

3. De asemenea, putem oferi suport telefonic în alegerea celei mai bune scheme de tratament la numărul de telefon 0762310674

Pot cumpăra produsele și din magazine fizice? Care sunt acestea?

Produsele Faunus Plant se găsesc și fizic în magazine partenere, din toată țara. Accesând acest link găsești lista cu toate locațiile.

Cum pot afla care sunt promoțiile?

Oferim în mod regulat clienților noștri diverse promoții pentru a se bucura de produsele favorite la prețuri avantajoase.

Pentru a fi la curent cu noile promoții și produse este suficient să te abonezi la newsletter-ul Faunus Plant. Astfel ești la curent atât cu ofertele speciale, cât și cu noutățile în materie de produse și concursurile pe care le organizăm.

Pot folosi mai multe produse în același timp?

Datorită faptului că produsele noastre sunt 100% naturale, fără coloranți sau conservanți, ele pot fi utilizate concomitent fără efecte adverse. Mai multe detalii despre contraindicațiile fiecărui produs, găsești în descrierea sa.

Produsele recomandate pentru o anumită afecțiune au efecte complementare, cu scopul de a crește eficiența și a oferi rezultatele dorite. De exemplu, efectele unguentului Reumaticus pot fi intensificate de loțiunea Reumaticus.  

Nici utilizarea simultană de produse recomandate pentru categorii diferite de afecțiuni nu produce efecte adverse, întrucât nu interacționează între ele.

Pe ce perioadă este recomandat să se facă un tratament?

Perioada de tratament recomandată are în vedere mai mulți factori (cum ar fi tipul afecțiunii, stadiul acesteia, dacă mai sunt și alte afecțiuni prezente) și poate varia ca durată de la una la trei luni, cu sau fără repetarea curei. 

Pe pagina fiecărui produs sunt informații detaliate, inclusiv despre modul de administrare, durata perioadei de tratament și contraindicații, dacă este cazul.

Pentru cine sunt potrivite produsele Faunus Plant?

Produsele Faunus Plant sunt destinate unei game mari de afecțiuni și sunt potrivite pentru mai multe categorii de vârstă. În portofoliul nostru, găsești remedii pentru întreaga familie, de la copii și până la seniori. 

Pentru a le folosi în siguranță, citește cu atenție recomandările făcute pentru fiecare produs privind vârsta, modul de administrare, durata de tratament și contraindicațiile.

Întrebări referitoare la comandă

Cum plasez o comandă?

Pentru a plasa o comandă, accesează magazinul nostru online, pe site-ul www.faunusplant.ro (vezi tutorial aici).

De asemenea, ne poți apela folosind numărul de telefon 0762310674 în intervalul orar 09-16, de luni până vineri.

Întrebări referitoare la plata comenzii

Cum se face plata? (rambus/ card)

La Faunus Plant există două modalități de plată. Noi recomandăm plata online. 

  1. Card online - comanda se achită în momentul finalizării comenzii, prin introducerea datelor cardului în formularul de procesare plată, securizat. Este cel mai sigur și rapid mod de plată.
  2. Ramburs (numerar la livrare). Dacă optezi pentru această opțiune, comanda se plătește în momentul primirii coletului de la curier.

Cât de sigură este plata online?

În momentul de față, plata cu cardul este practic cea mai sigură metodă, securizarea tranzacțiilor fiind asigurată cu ajutorul sistemului 3D secure de la ePayment pe care îl avem implementat pe site-ul nostru.

Mai multe detalii sunt disponibile accesând linkul de mai jos:

https://faunusplant.ro/pages/metode-de-plata

Întrebări referitoare la livrare

În cât timp se livrează produsele?

Comenzile plasate de luni până joi până la ora 12:00 vor fi procesate și expediate prin curier în aceeași zi, termenul de livrare fiind de 24 de ore. Cele plasate după ora 12:00 vor avea termenul de livrare 48 de ore.

Comenzile plasate de vineri până duminică vor fi procesate și expediate luni, termenul de livrare fiind de 24 de ore.

Care este taxa de livrare?

Costul transportului este 14.90 Lei pentru comenzi a căror valoare este sub 189 Lei. Pentru comenzile care depășesc valoarea de 189 Lei, transportul este GRATUIT.

Coletele se livrează pe tot teritoriul României, prin firmele de curierat Fan Courier sau Cargus.

Faceți livrări și în afara țării?

In acest moment nu livrăm în afara țării, dar produsele noastre pot fi comandate și în străinătate prin partenerii noștri de la Vegis.ro, care oferă această facilitate.

Ce fac în cazul în care coletul nu a fost livrat la timp?

În peste 90% dintre cazuri, coletele pleacă de la noi în cel mai scurt timp posibil, fiind livrate a doua zi lucrătoare. 

Pot apărea însă întârzieri datorate unor cauze excepționale, de exemplu condiții meteo extreme sau perioade în care agenții livratori sunt suprasolicitați (cum ar fi perioada Black Friday sau sărbători religioase). În aceste situații vei fi anunțat din timp cu privire la statusul comenzii.

Cum procedez dacă un produs a fost deteriorat în timpul livrării?

În eventualitatea unei deteriorări în timpul livrării, poți face retur la produsul/produsele deteriorate din contul de client Faunus Plant. Costurile de livrare sunt suportate de către client.

Cum fac un retur?

Orice produs poate fi returnat în termen de 30 de zile de la data plasării comenzii.

Mai multe detalii aici.

Garanție și certificări

Ce înseamnă certificare TUV Austria?

Certificarea TUV Austria atestă calitatea produselor Faunus Plant și garantează siguranța utilizării acestora. 

Această certificare este renumită pentru rigurozitatea testării produselor cu privire la ingredientele folosite, procesul de fabricare și de ambalare. Astfel, îți garantăm că remediile care ajung la tine sunt de calitate superioară, obținute în condiții maxime de siguranță și igienă.

Ce înseamnă „Garanția calității 30 zile”?

Dacă ai folosit produsele noastre și nu ești mulțumit de rezultatele obținute, prin această clauză, privind garanția calității de 30 de zile, ai posibilitatea de a returna produsele chiar dacă sunt desigilate. În acest caz îți vom restitui și banii. Pentru detalii suplimentare, vezi aici procedura de retur.