Vine Moșul cu reduceri de până la 50% la toate produsele. Alege cadourile

Descoperă gama noastră de remedii naturiste cu tradiție. Vezi Produsele

Coletul mi-a fost livrat într-un alt easybox / locker

Coletul a fost livrat în alt locker. Cum procedezi?

Actualizat cu mai mult de o lună în urmă

Uneori, din cauza unei aglomerări în easybox / locker, produsele pot fi redirecționate către cel mai apropiat locker disponibil. În acest caz, vei fi informat prin SMS sau email că pachetul tău a fost plasat într-un alt punct de colectare și va fi necesar să îl ridici de acolo.


Nu ai găsit ce căutai?

Ajută-ne să îmbunătățim acest articol completând un scurt chestionar de 4 întrebări. Feedbackul tău ne ajută să oferim răspunsuri mai clare și utile.

Contactează-ne

Serviciul Relații cu Clienții
Suport online

Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.

Telefon

Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.

+40 (371) - 231 - 902
Email

Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.