Dacă nu ești acasă la livrare, curierul va lăsa un aviz de încercare livrare și te va contacta pentru a stabili o nouă dată. În funcție de politica firmei de curierat, livrarea poate fi redirecționată către un vecin sau către sediul firmei de curierat din localitatea ta. Verifică avizul primit prin email și/sau SMS sau contactează curierul pentru detalii suplimentare.
Livrarea coletului, în cazul în care nu ești găsit acasă de către curier
Nu ai fost acasă când a venit curierul? Ce poți face în acest caz?
Actualizat cu mai mult de o lună în urmă
Contactează-ne
Serviciul Relații cu Clienții
Luni - Vineri, de la 10:00 la 15:00
Suport online
Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.
Telefon
Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.
Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.