La easybox / locker se afișează mesajul “PIN invalid”
Ce trebuie să faci dacă îți apare PIN invalid la locker?
Actualizat cu mai mult de o lună în urmă
Ești la easybox / locker și ți-a apărut mesajul „PIN Invalid”? Verifică următoarele:
- Ai introdus corect codul?
- Ai depășit intervalul de ridicare a produselor comandate?
- Te afli la easybox-ul corect?
Dacă totul pare în regulă și mesajul persistă, sună la numărul de contact de pe ecranul POS-ului sau ia legătura cu un operator la secțiunea „Suport online”.
Contactează-ne
Serviciul Relații cu Clienții
Luni - Vineri, de la 10:00 la 15:00
Suport online
Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.
Telefon
Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.
Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.