Vine Moșul cu reduceri de până la 50% la toate produsele. Alege cadourile

Descoperă gama noastră de remedii naturiste cu tradiție. Vezi Produsele

La easybox / locker se afișează mesajul “PIN invalid”

Ce trebuie să faci dacă îți apare PIN invalid la locker?

Actualizat cu mai mult de o lună în urmă

Ești la easybox / locker și ți-a apărut mesajul „PIN Invalid”? Verifică următoarele:

  • Ai introdus corect codul?
  • Ai depășit intervalul de ridicare a produselor comandate?
  • Te afli la easybox-ul corect?

Dacă totul pare în regulă și mesajul persistă, sună la numărul de contact de pe ecranul POS-ului sau ia legătura cu un operator la secțiunea „Suport online”.


Nu ai găsit ce căutai?

Ajută-ne să îmbunătățim acest articol completând un scurt chestionar de 4 întrebări. Feedbackul tău ne ajută să oferim răspunsuri mai clare și utile.

Contactează-ne

Serviciul Relații cu Clienții
Suport online

Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.

Telefon

Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.

+40 (371) - 231 - 902
Email

Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.