Cumperi 2 Primești 3 Vezi promoția

Descoperă gama noastră de remedii naturiste cu tradiție. Vezi Produsele

Ce fac dacă POS-ul easybox / locker nu funcționează

Nu funcționează POS-ul? Află ce poți face

Actualizat cu mai mult de o lună în urmă

Dacă ai ales opțiunea de efectuare plată la locker-ul de unde vei ridica comanda, însă întâmpini probleme cu POS-ul punctului de colectare respectiv, nu-ți face griji! Urmează acești pași pentru a rezolva situația:

1. Asigură-te că ai banii necesari în cont și folosești un card valabil

Verifică dacă ai suficiente fonduri în contul asociat cardului și asigură-te că cardul tău este valabil pentru tranzacții. Dacă este cazul, încearcă cu un alt card.

2. Încearcă să reiei procesul

Dacă POS-ul easybox / locker nu funcționează din prima încercare, încearcă din nou să introduci codul de ridicare și reia plata. În majoritatea cazurilor, o simplă încercare suplimentară poate rezolva problema.

3. Contactează echipa de suport a firmei de curierat

Dacă nu reușești să rezolvi problema, poți contacta echipa firmei de curierat pentru asistență tehnică. Detaliile de contact sunt disponibile pe ecranul POS-ului sau pe site-ul partenerului la secțiunea „Suport online”. Partenerii noștri te vor ajuta și te vor ghida în privința acestei situații.


Nu ai găsit ce căutai?

Ajută-ne să îmbunătățim acest articol completând un scurt chestionar de 4 întrebări. Feedbackul tău ne ajută să oferim răspunsuri mai clare și utile.