Ce fac dacă POS-ul easybox / locker nu funcționează
Nu funcționează POS-ul? Află ce poți face
Actualizat cu mai mult de o lună în urmă
Dacă ai ales opțiunea de efectuare plată la locker-ul de unde vei ridica comanda, însă întâmpini probleme cu POS-ul punctului de colectare respectiv, nu-ți face griji! Urmează acești pași pentru a rezolva situația:
1. Asigură-te că ai banii necesari în cont și folosești un card valabil
Verifică dacă ai suficiente fonduri în contul asociat cardului și asigură-te că cardul tău este valabil pentru tranzacții. Dacă este cazul, încearcă cu un alt card.
2. Încearcă să reiei procesul
Dacă POS-ul easybox / locker nu funcționează din prima încercare, încearcă din nou să introduci codul de ridicare și reia plata. În majoritatea cazurilor, o simplă încercare suplimentară poate rezolva problema.
3. Contactează echipa de suport a firmei de curierat
Dacă nu reușești să rezolvi problema, poți contacta echipa firmei de curierat pentru asistență tehnică. Detaliile de contact sunt disponibile pe ecranul POS-ului sau pe site-ul partenerului la secțiunea „Suport online”. Partenerii noștri te vor ajuta și te vor ghida în privința acestei situații.