Vine Moșul cu reduceri de până la 50% la toate produsele. Alege cadourile

Descoperă gama noastră de remedii naturiste cu tradiție. Vezi Produsele

Am primit coletul altui client în easybox / locker

Ai primit coletul altui client? Ce este de făcut?

Actualizat cu mai mult de o lună în urmă

Dacă ai primit un colet diferit față de cel comandat, te sfătuim să nu deschizi pachetul și să iei legătura cu suportul firmei de curierat. Detaliile de contact sunt disponibile pe ecranul POS-ului sau pe site-ul partenerului la secțiunea „Suport online”.

Asigură-te că ai la îndemână detaliile comenzii și numărul locker-ului în care a fost livrat pachetul.

 


Nu ai găsit ce căutai?

Ajută-ne să îmbunătățim acest articol completând un scurt chestionar de 4 întrebări. Feedbackul tău ne ajută să oferim răspunsuri mai clare și utile.

Contactează-ne

Serviciul Relații cu Clienții
Suport online

Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.

Telefon

Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.

+40 (371) - 231 - 902
Email

Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.