Cumperi 2 Primești 3 Vezi promoția

Descoperă gama noastră de remedii naturiste cu tradiție. Vezi Produsele

Raportarea unei probleme legate de un produs greșit

Ai primit un produs greșit? Vezi cum ne poți anunța

Actualizat cu mai mult de o lună în urmă

Dacă ai primit un produs greșit, contactezi serviciul clienți oferind detalii clare despre produsul comandat și cel livrat. Echipa Faunus Plant va organiza returul produsului greșit și va expedia produsul corect. De asemenea, vor fi luate măsuri pentru a se evita pe viitor astfel de erori. Pentru acest proces, nu vor exista costuri suplimentare din partea ta.

Contactează serviciul clienți cu ajutorul următoarelor mijloace de contact:

  • Recomandat: Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00)
  • Recomandat: Email - ne poți scrie pe adresa de email contact@faunusplant.ro
  • Formular de contact: scrie-ne direct prin secțiunea contact
  • Telefonic: ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00)

Nu ai găsit ce căutai?

Ajută-ne să îmbunătățim acest articol completând un scurt chestionar de 4 întrebări. Feedbackul tău ne ajută să oferim răspunsuri mai clare și utile.