Reduceri Sănătoase - până la 50% la tot. Vezi promoția

Descoperă gama noastră de remedii naturiste cu tradiție. Vezi Produsele

Gestionarea cererilor de reclamație

Cum procesăm reclamațiile legate de produse sau comenzi?

Actualizat cu mai mult de o lună în urmă

Cererile de reclamație sunt gestionate de echipa de suport clienți, care va analiza fiecare caz individual. În funcție de situație, reclamațiile pot duce la rambursări, schimburi de produse sau soluționarea altor probleme legate de livrare. De asemenea, vei fi informat pe email despre pașii necesari procesului de soluționare.


Nu ai găsit ce căutai?

Ajută-ne să îmbunătățim acest articol completând un scurt chestionar de 4 întrebări. Feedbackul tău ne ajută să oferim răspunsuri mai clare și utile.

Contactează-ne

Serviciul Relații cu Clienții
Suport online

Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.

Telefon

Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.

+40 (371) - 231 - 902
Email

Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.