Reduceri Sănătoase - până la 50% la tot. Vezi promoția

Descoperă gama noastră de remedii naturiste cu tradiție. Vezi Produsele

Documentele necesare în cazul unui retur

Ce documente sunt necesare pentru procesarea unui retur?

Actualizat cu mai mult de o lună în urmă

Pentru a returna un produs, este necesar să transmiți către serviciul de suport clienți numărul comenzii și adresa de email de pe care s-a efectuat comanda. După caz, poate fi necesar să furnizezi și poze cu produsul și să specifici motivele returului.

În plus, este important să păstrezi ambalajul original și orice etichete care sunt atașate produsului.


Nu ai găsit ce căutai?

Ajută-ne să îmbunătățim acest articol completând un scurt chestionar de 4 întrebări. Feedbackul tău ne ajută să oferim răspunsuri mai clare și utile.

Contactează-ne

Serviciul Relații cu Clienții
Suport online

Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.

Telefon

Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.

+40 (371) - 231 - 902
Email

Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.