Aprobarea unei recenzii
Ai scris o recenzie? Vezi cât durează până apare pe site
Actualizat cu mai mult de o lună în urmă
Aprobarea unei recenzii se va realiza după ce este verificată de către echipa de suport. Se vor aproba numai recenziile text scrise într-un limbaj decent, detaliate și utile, respectiv recenziile foto și video considerate relevante pentru ceilalți consumatori,.
În cazul în care ești nemulțumit de experiența ta sau produsele primite și dorești să lași o recenzie negativă, recomandăm ca mai întâi să ne contactezi direct pentru a soluționa problemele întâmpinate. Ne poți contacta folosind următoarele modalități:
- Recomandat: Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00)
- Recomandat: Email - ne poți scrie pe adresa de email contact@faunusplant.ro.
- Formular de contact: scrie-ne direct prin secțiunea contact
- Telefonic: în cazul în care nu ai primit răspunsul dorit sau în intervalul de timp dorit prin metodele de mai sus, ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00)
Există posibilitatea ca o recenzie care conține elemente foto sau video să fie aprobată parțial. Spre exemplu, dacă fotografiile nu sunt clare, sunt la calitate redusă și nu sunt suficient de explicite, acestea nu vor fi aprobate.
În ceea ce privește materialele video, vor fi aprobate doar cele care respectă criteriile de eligibilitate prezentate în cadrul regulamentului campaniei „Te Filmezi și Câștigi”.
Citește despre politica de aprobare recenzie text.
Citește despre politica de aprobare recenzie foto.
Citește despre politica de aprobare recenzie video.
Acordarea punctelor de loialitate pentru recenzii aprobate
! Important ! Pentru fiecare recenzie text, foto sau video aprobată conform politicilor de mai sus, se vor acorda puncte de loialitate, astfel:
- 10 lei (echivalent a 100 puncte) pentru recenzia text.
- 10 lei (echivalent a 100 puncte) pentru recenzia foto.
- 40 lei (echivalent a 400 puncte) pentru recenzia video.
Punctele de loialitate se alocă automat, în contul tău de client, doar pentru recenziile aprobate. Vei primi separat puncte pentru text, foto sau video. Pentru ca o recenzie foto să fie aprobată, ea trebuie să conțină cel puțin o imagine relevantă pentru consumatori.