Aprobarea unei păreri
Ai scris o părere? Vezi cât durează până apare pe site
Actualizat cu mai mult de o lună în urmă
Aprobarea unei păreri se va realiza după ce este verificată de către echipa de suport. Se vor aproba numai părerile text scrise într-un limbaj decent, detaliate și utile, respectiv foto și video considerate relevante pentru ceilalți consumatori,.
În cazul în care ești nemulțumit de experiența ta sau produsele primite și dorești să lași o părere negativă, recomandăm ca mai întâi să ne contactezi direct pentru a soluționa problemele întâmpinate. Ne poți contacta folosind următoarele modalități:
- Recomandat: Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00)
- Recomandat: Email - ne poți scrie pe adresa de email contact@faunusplant.ro.
- Formular de contact: scrie-ne direct prin secțiunea contact
- Telefonic: în cazul în care nu ai primit răspunsul dorit sau în intervalul de timp dorit prin metodele de mai sus, ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00)
Există posibilitatea ca o părere care conține elemente foto sau video să fie aprobată parțial. Spre exemplu, dacă fotografiile nu sunt clare, sunt la calitate redusă și nu sunt suficient de explicite, acestea nu vor fi aprobate.
În ceea ce privește materialele video, vor fi aprobate doar cele care respectă criteriile de eligibilitate prezentate în cadrul regulamentului campaniei „Te Filmezi și Câștigi”.
Citește despre politica de aprobare text.
Citește despre politica de aprobare foto.
Citește despre politica de aprobare video.
Acordarea punctelor de loialitate pentru părerile aprobate
! Important ! Pentru fiecare text, foto sau video aprobat conform politicilor de mai sus, se vor acorda puncte de loialitate, astfel:
- 10 lei (echivalent a 100 puncte) pentru text.
- 10 lei (echivalent a 100 puncte) pentru foto.
- 40 lei (echivalent a 400 puncte) pentru video.
Punctele de loialitate se alocă automat, în contul tău de client, doar pentru părerile aprobate. Vei primi separat puncte pentru text, foto sau video. Pentru ca o fotografie să fie aprobată, ea trebuie să conțină cel puțin o imagine relevantă pentru consumatori.
Contactează-ne
Serviciul Relații cu Clienții
Luni - Vineri, de la 10:00 la 15:00
Suport online
Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.
Telefon
Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.
Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.