Procedura în cazul în care nu primești confirmarea comenzii
Nu ai primit confirmarea comenzii? Iată ce poți face
Actualizat cu mai mult de o lună în urmă
Asigură-te că nu ai primit emailul de confirmare, verificând atât inboxul, cât și folderul de spam sau junk. Pentru plata în avans, verifică extrasul de cont sau aplicația bancară pentru a te asigura că tranzacția a avut loc. Atunci când contactezi echipa de suport, asigură-te că ai la îndemână detalii relevante, cum ar fi numele tău, adresa de email utilizată pentru comandă, data comenzii și orice altă informație care ar putea ajuta la identificarea comenzii.
Contactează-ne
Serviciul Relații cu Clienții
Luni - Vineri, de la 10:00 la 15:00
Suport online
Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.
Telefon
Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.
Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.