Anularea unei comenzi înainte de expediere
Te-ai răzgândit? Uite cum poți anula comanda înainte de expediere
Actualizat cu mai mult de o lună în urmă
Pentru anularea unei comenzi înainte de expediere, trimite o solicitare către serviciul de suport clienți, menționând numărul comenzii.
Modalități de a contacta Faunus Plant:
- (Recomandat) Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00).
- (Recomandat) Email - ne poți scrie pe adresa de email contact@faunusplant.ro.
- Formular de contact: completează secțiunea dedicată de pe pagina de contact.
- Telefonic: dacă nu ai primit răspuns prin metodele de mai sus, ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00).
Atunci când contactezi telefonic serviciul de suport clienți, asigură-te că ai la îndemână informațiile relevante, cum ar fi numărul comenzii, numele tău și detalii despre produs. Anularea este posibilă, doar dacă comanda nu a fost deja procesată pentru livrare.
Comanda poate fi anulată sau modificată în termen de 30 minute de la plasarea acesteia, indiferent de intervalul orar în care a fost plasată.
Contactează-ne
Serviciul Relații cu Clienții
Luni - Vineri, de la 10:00 la 15:00
Suport online
Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.
Telefon
Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.
Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.