Cumperi 2 Primești 3 Vezi promoția

Descoperă gama noastră de remedii naturiste cu tradiție. Vezi Produsele

Anularea unei comenzi înainte de expediere

Te-ai răzgândit? Uite cum poți anula comanda înainte de expediere

Actualizat cu mai mult de o lună în urmă

Pentru anularea unei comenzi înainte de expediere, trimite o solicitare către serviciul de suport clienți, menționând numărul comenzii.

Modalități de a contacta Faunus Plant:

  • (Recomandat) Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00).
  • (Recomandat) Email - ne poți scrie pe adresa de email contact@faunusplant.ro.
  • Formular de contact: completează secțiunea dedicată de pe pagina de contact.
  • Telefonic: dacă nu ai primit răspuns prin metodele de mai sus, ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00).

Atunci când contactezi telefonic serviciul de suport clienți, asigură-te că ai la îndemână informațiile relevante, cum ar fi numărul comenzii, numele tău și detalii despre produs. Anularea este posibilă, doar dacă comanda nu a fost deja procesată pentru livrare.

Comanda poate fi anulată sau modificată în termen de 30 minute de la plasarea acesteia, indiferent de intervalul orar în care a fost plasată.


Nu ai găsit ce căutai?

Ajută-ne să îmbunătățim acest articol completând un scurt chestionar de 4 întrebări. Feedbackul tău ne ajută să oferim răspunsuri mai clare și utile.