Raportarea unei probleme tehnice apărută în timpul plasării comenzii
Cum să raportezi o problemă tehnică apărută la plasarea comenzii?
Actualizat cu mai mult de o lună în urmă
Raportarea unei probleme tehnice apărute în timpul plasării unei comenzi online trebuie să fie clară și concisă, pentru a ajuta echipa de suport tehnic să înțeleagă dificultatea întâmpinată. În cazul în care întâmpini astfel de probleme, contactează în scris echipa de suport clienți de la Faunus Plant pentru a soluționa problema. În email-ul trimis, încarcă și capturi de ecran cu problemele tehnice apărute.
Modalități de a contacta Faunus Plant:
- (Recomandat) Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00).
- (Recomandat) Email - ne poți scrie pe adresa de email contact@faunusplant.ro.
- Formular de contact: completează secțiunea dedicată de pe pagina de contact.
Echipa tehnică va rezolva situația cu promptitudine.
Contactează-ne
Serviciul Relații cu Clienții
Luni - Vineri, de la 10:00 la 15:00
Suport online
Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.
Telefon
Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.
Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.