Procedura de urmat în cazul produselor comandate și care întârzie
Află ce poți face dacă produsele comandate întârzie
Actualizat cu mai mult de o lună în urmă
Consultă e-mailul de confirmare a comenzii pentru a verifica termenul estimat de livrare. Dacă vei constata că livrarea întârzie, contactează curierul pentru a verifica statusul comenzii conform cu numărul AWB primit după ce comanda a fost preluată de curier.
Întreabă despre motivul întârzierii și când este estimată livrarea. Este posibil să existe mai mulți factori care cauzează întârzierea unei comenzi. Posibile motive de întârziere:
- Întârzierea livrării cauzate de curieri: verifică și urmărește statusul livrări de pe site-ul curierului folosind AWB-ul primit în email.
- Neconcordanță detalii de livrare: verifică adresa de livrare și numărul de contact. Dacă acestea nu sunt corecte și comanda se află deja la curier ia legătura cu acesta.
- Stocuri epuizate: poate exista un număr de comenzi mai mare care duc la epuizarea unui produs.
- Perioade aglomerate ale anului: zilele de Black Friday sau sărbătorile de iarnă sunt perioade mai aglomerate din punct de vedere al comenzilor.
Dacă comanda a fost preluată de către curier încearcă să iei legătura cu livratorul. Dacă după câteva zile statusul comenzii apare ca fiind încă în pregătire contactează echipa Faunus Plant.
Modalități de a contacta Faunus Plant:
- (Recomandat) Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00).
- (Recomandat) Email - ne poți scrie pe adresa de email contact@faunusplant.ro.
- Formular de contact: completează secțiunea dedicată de pe pagina de contact.
- Telefonic: dacă nu ai primit răspuns prin metodele de mai sus, ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00).
Îți oferim suport necondiționat, în caz de nevoie.