Politica de aprobare a părerilor text
Află cum să scrii o părere text
Actualizat cu mai mult de o lună în urmă
La Faunus Plant, încurajăm clienții să împărtășească experiențele lor autentice pentru a sprijini o comunitate informată și responsabilă. Părerile detaliate ne ajută să îmbunătățim constant produsele și serviciile noastre.
De aceea, pentru părerile text primești 100 puncte care se acumulează cu restul punctelor din contul tău.
Important! Punctele de loialitate se alocă automat, în contul tău de client, doar pentru părerile aprobate. Vei primi separat puncte pentru text, foto sau video. Pentru ca o părere text să fie aprobată, ea trebuie să fie detaliată și utilă pentru consumatori.
Spre exemplu, impresiile de tip „Excepțional” sau „Un produs foarte bun” nu vor fi acceptate deoarece nu transmit informații care pot fi utile pentru alți consumatori în luarea deciziei de achiziție.
Cum să scrii o impresie detaliată și utilă pentru consumatori:
- Descrie problema sau motivul folosirii: Menționează problemele sau nevoile pentru care ai utilizat produsul cumpărat.
- Împărtășiți experiența personală: Povestește cum a fost experiența ta (sau a persoanei în cauză) cu produsul, de la utilizare până la rezultatele observate.
- Efecte resimțite: Explică ce efecte ai observat în organism după utilizarea produsului.
- Recomandări: Indică dacă ai recomanda produsul și altor persoane.
Criterii de eligibilitate
- Se acceptă o singură părere per produs per client
- Trebuie să conțină un număr de 300 de caractere (aproximativ 50 de cuvinte)
Aceste păreri sunt despre experiența ta în urma utilizării remediilor de la Faunus Plant. Ele nu trebuie să aibă legătură cu alte subiecte ce nu țin de produse.
Nu scrie despre serviciile de curierat, tariful de livrare sau timpul de livrare deoarece acestea țin de transportul de colete care este un serviciu extern. În impresiile tale nu scrie despre campanii promoționale sau orice altceva ce nu are legătură cu produsul achiziționat.
Nu vom publica păreri care conțin:
- Limbaj inadecvat: nu trebuie să scrii injurii, limbaj licențios sau vulgar.
- Atacuri: Evită atacurile la persoană, către alte impresii sau către echipa și brandul Faunus Plant.
- Denigrarea: Nu sunt permise textele care denigrează brandul sau produsele noastre fără motive bine argumentate.
- Păreri copiate din alte surse sau care conțin doar un rând generic (ex: „E ok”, "Un produs foarte bun", "Ok, recomand")
- Păreri multiple pentru același produs trimise de același utilizator
Păreri negative
Acceptăm și apreciem textele negative, însă este important ca acestea să fie detaliate, bine argumentate și constructive. Te rugăm să specifici clar motivele pentru care experiența ta nu a fost plăcută și cum consideri că produsele sau serviciile noastre ar putea fi îmbunătățite.
Prin această cale îți mulțumim pentru contribuția ta la crearea unei comunități informate și respectuoase!
100 puncte = 10 lei
E ușor să-ți transformi punctele în beneficii! Dacă ai atins pragul minim de 250 puncte apasă pe butonul “răscumpără” și alege recompensa în valoare de 25 lei. Următorul prag este de 35 lei pentru 350 puncte, urmat de 45 lei pentru 450 puncte și de 100 lei pentru 1000 puncte.
Contactează-ne
Serviciul Relații cu Clienții
Luni - Vineri, de la 10:00 la 15:00
Suport online
Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.
Telefon
Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.
Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.