Reduceri Sănătoase - până la 50% la tot. Vezi promoția

Descoperă gama noastră de remedii naturiste cu tradiție. Vezi Produsele

Anularea unei plăți greșite

Ai făcut o plată greșită? Află ce poți face

Actualizat cu mai mult de o lună în urmă

Dacă ai efectuat o plată greșită, trebuie să contactezi serviciul clienți pentru a solicita anularea sau corectarea plății. Echipa Faunus Plant va verifica situația și va oferi soluția cea mai rapidă, care poate însemna fie o rambursare, fie ajustarea comenzii.


Nu ai găsit ce căutai?

Ajută-ne să îmbunătățim acest articol completând un scurt chestionar de 4 întrebări. Feedbackul tău ne ajută să oferim răspunsuri mai clare și utile.

Contactează-ne

Serviciul Relații cu Clienții
Suport online

Intră în conversație cu unul dintre specialiștii noștri direct pe chat.

Telefon

Ia legătura cu unul dintre operatorii noștri pentru asistență rapidă.

+40 (371) - 231 - 902
Email

Lasă-ne un mesaj pe adresa de email, iar noi îți vom răspunde cât de repede putem.