4 Beneficii ale consumului zilnic de fructe

beneficiile consumului de fructe

Beneficiile consumului de fructe sunt multe, dar uneori neștiute.

Fructele, bogate în fibre, vitamine și săruri minerale, reprezintă adevarate izvoare de sănătate pentru organismul uman. Ele contribuie la reintegrarea tuturor nutrienților pierduți, în special pe timpul verii, când există o tendință spre deshidratare.

Beneficiile consumului de fructe: 4 Dintre virtuțile fructelor

În dieta alimentară a fiecăruia, indiferent de sezon, fructele trebuie integrate nu doar ca desert. Consumate cu regularitate, datorită bogăției de nutrienți și proprietăți, devin un aliment indispensabil.

1. Hidratare

Fructele facilitează reasimilarea lichidelor eliminate prin transpirație din cauza temperaturilor ridicate. Aparte vitaminele, mineralele și fibrele, au fost și vor rămane în orice regim alimentar o importantă sursă de apă. Iar apa e tocmai cea care:

  • Favorizează transportul nutrienților;
  • Contribuie la echilibrul hidric;
  • Intervine în reglarea temperaturii corporale.

2. Detoxifiere

Consumate corect, au o valoare considerabilă și în detoxifiere. Pulpa, bogată în apă și fibre solubile:

  • Dă o mână de ajutor proceselor digestive;
  • Ajută la reglarea tranzitului intestinal;
  • Sprijină funcția renală, facilitând eliminarea reziduurilor.

3. Prevenirea bolilor

Micronutrienții prezenți într-o porție de fructe ajută la echilibrarea alimentației, dar și la prevenirea unor maladii.

Vitaminele, de exemplu, sunt indispensabile la orice vârstă;

  • Își pun amprenta asupra proceselor de creștere;
  • Au un cuvânt de spus în funcționarea celulară;
  • Influențează asimilarea glucidelor și a grăsimilor.

4. Sistemul nervos

Trebuie sublinat că fructele constituie o optimă rezervă de potasiu, favorizând buna funcționare a sistemului nervos. Un efect similar îl are și asupra celui muscular.

Sărurile minerale sunt printre primele eliminate prin transpirație și urină. Întrucat organismul nu reuseste sa le sintetizeze singur, trebuie integrate cu ajutorul alimentației, în particular, cu ajutorul fructelor.

În topul fructelor celor mai bogate în săruri minerale stau bananele, kiwi, caisele și fructele de pădure. Nu că ar fi singurele…

Beneficiile consumului de fructe Recomandări

Cu toate că suplimentele alimentare reușesc să furnizeze o parte dintre nutrienții de care organismul are nevoie, nu se recomandă substituirea fructelor cu produse farmaceutice.

Iată de ce fructele nu pot lipsi din niciun regim, în special din dieta zilnică a copiilor și a persoanelor care suferă cel mai mult de pe urma caniculei și disconfortului termic… Că tot e vară…

Cine este interesat de o cură de detoxifiere, poate completa alimentația cu remedii Faunus Plant. În acest caz, este vorba despre Pachetul Detoxifiere, ale cărui ceaiuri și tincturi facilitează eliminarea din organism a toxinelor și a produșilor de dezasimilație.

Produse recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *