Masaj anticelulitic pentru picioare – Ce ai de facut pentru combaterea inestetismului? (partea a II-a)

Reprezentantele sexului frumos continuă să fie năpăstuite de variate inestetisme. Iar lupta împotriva celulitei este printre cele mai dificile.

După ce în prima parte te-am ”inițiat” în tehnica masajului anticelulitic, acum este cazul să aprofundezi. Descoperă ce ai de făcut pentru completarea lui!

Procedura este similară primilor pași pe parcursul cărora ai efectuat doar un masaj parțial, limitat în mare parte doar la gambe.

Lateralul și posteriorul coapselor

Cu degetele mari amplasate pe lateralul coapselor și cu restul ”învăluind” zona posterioară, masează prin mișcări ascendente.
Apăsând cu delicatețe, acoperă întreaga arie cuprinsă între genunchi și limita inferioară a fesierilor.

Iar după ”frământare”, treci la pițigat, fără să scutești nici măcar un singur centimetru pătrat de piele.

Înainte să închei procedura, în mod delicat și urmând aceeași traiectorie ascendentă, continuă să masezi alternând palmele.

Interiorul coapselor

Operațiunea se va face ”la indigo” cu pașii anteriori, repetând aceleași mișcări. Apoi continuă cum ai frământa un aluat.

”Lucrează” punând accentul pe degetele mari, de fiecare dată poziționate în sus, în timp ce celelalte rămân direcționate spre baza piciorului.

Zona frontală (cvadricepși)

Cuprinde cu ambele mâini porțiunea genunchiului, poziționându-le de o parte și de alta (una la interior, alta la exterior).

Mișcările presupun comprimarea zonei dintre genunchi și limita inghinală, acoperind toată suprafața din corespondența mușchilor cvadricepși.

Procedura poate include mai multe tipuri de mișcări (ciupire, frământare sau stoarcere). Fiecare se va executa cu o intensitate din ce în ce mai mare.

Finalizarea

Pentru completarea ședinței de masaj, prin mișcări blânde, cuprinde piciorul cu ambele palme.

Fără să ieși din ritm, ”urcă” învăluind toată suprafața din dreptul gleznelor, până la fesieri si șolduri.

De la o repetare la alta, intensitatea mișcărilor trebuie să fie tot mai accentuată, fără să ”agreseze” țesutul cutanat.

După ce ai terminat, transferă zona de interes spre celălalt picior, urmând pas cu pas fiecare etapă.

Recomandări

Manevrele se vor efectua astfel încât să ”încurajeze” circulația venoasă (dinspre zonele periferice spre centru și de jos în sus). Iar mișcările circulare vor urma ”traiectoria” acelor de ceasornic (ca și cum ai ”desena” un cerc pe piele).

Pentru amplificarea efectelor, este indicat ca fiecare sesiune să se desfășoare după un duș sau o baie relaxantă. Acum pielea este mai elastică, mai ușor de manevrat și mai receptivă la acțiunea stimulantă a masajului cu uleiuri anticelulitice.

Fiecare regiune supusă acestor operațiuni trebuie parcursă de circa 8 ori, iar fiecare ședință va avea o durată minimă de 20 de minute. Și chiar dacă pare plictisitor, fă-ți timp pentru automasaj de 3 ori pe săptămână.

Produse recomandate

5.00 din 5
9,60 lei
5.00 din 5
9,60 lei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *